FAQ: Cele mai frecvente intrebari

Ce este inclus in pretul unui voucher de calatorie?

Pretul unui bilet de calatorie include transferul de locul imbarcarii la destinatia solicitata. Pe parcursul transferului pasagerii beneficiaza de internet gratuit, sistem audio-video si un confort la standarde ridicate.

Care sunt documentele necesare pentru ridicarea voucherului de calatorie?

Fiecare pasager care doreste sa fie imbarcat trebuie sa detina biletul de imbarcare (voucherul) si actul de identitate (cartea de identitate sau pasaport). Pentru a procura voucherul de imbarcare pasagerii au urmatoarele optiuni:

  • De la agentie situata in Constanta, bd. Alexandru Lapusneanu, nr.1, Incinta Casei de Cultura Constanta.
  • Poate face rezervare pe site-ul nostru direct-aeroport.ro, introducand toate datele solicitate, efectuand plata prin card, pasagerul isi poate lista voucherul pe care il prezinta soferului la imbarcare
  • Poate achizitiona voucherul direct de la sofer

Ce carduri sunt acceptate la plata cu cardul?

Se accepta orice tip de card VISA sau MASTERCARD.... si alte tipuri de card, acceptate de Raiffeisen Bank.

* La Agentie se poate face plata atat in numerar cat si cu cardul.

** La sofer plata se face numai numerar.

Pot plati pentru rezervare cu cardul altei persoane?

Se poate plati prin siteul w.w.w. direct-aeroport.ro cu cardul altei persoane insa datele completate pe biletul de imbarcare trebuie sa fie ale persoanei care va fi transferata.

Cum aflu de unde pleaca masina si cand?

Cu 24 h inainte fiecare pasager va fi anuntat telefonic, prin mesaj sau mail care este data, ora si locul imbarcarii.

Este posibil sa urc in masina dupa ora specificata?

In cazul in care pasagerul constata o decalare sau intarziere de zbor sa ne anunte cat mai repede posibil telefonic sau prin mail, in vederea optimizarii imediate a transferului. In acest sens in functie de intarzierea comunicata, pasagerul va fi realocat transferului imediat urmator.

Este necesar sa fie comunicat numarul de zbor?

Da este necesar sa ne fie comunicat numarul si ruta zbor, pentru a putea oferi un serviciu de transport de calitate si pentru a fi promti fata de pasagerii nostri.

Pot sa platesc in momentul in care ma imbarc in masina?

Este obligatoriu ca plata biletului sa fie facuta inainte sau in ziua transferului.
Plata se poate face, cel mai tarziu, la imbarcarea in masina, la sofer.

Ce valuta pot sa folosesc pentru a plati?

Plata se poate face in RON , EURO sau USD astfel :

  • In cazul in care doreste sa efectueze plata la sofer in valuta EURO acesta trebuie sa plateasca 20 EURO/transfer
  • In cazul in care doreste sa efectueze plata la sofer in valuta USD acesta trebuie sa plateasca 30 USD/transfer
  • In cazul in care doreste sa efectueze plata la sofer in valuta RON acesta trebuie sa plateasca 70 RON/transfer

In cazul in care plata se face prin card , convertirea monedei se face la nivelul bancilor implicate in transfer.

In cazul in care plata se face la Agentie plata se face in RON respectiv 70 RON /transfer.

Se poate anula voucherul de transfer?

Voucherul de transfer se poate anula cu cel putin 5 zile anterior imbarcarii. Pasagerul ne face o solicitare scrisa pe mail in acest sens sau se prezinta la Agentie. Cererea trebuie sa cuprinda datele de identificare ale pasagerului, ruta, numarul masinii, data si ora imbarcarii (datele pot fi luate de pe biletul de imbarcare) si contul unde sa i se vireze banii. In cazul nerespectarii termenului prevazut mai sus cererea de anulare a imbarcarii nu va fi luata in considerare.

Se poate recupera costul biletului in cazul anularii?

Daca pasagerul a facut solicitarea de anulare in termenul precizat mai sus , acesta isi va primi contravaloarea biletului in maxim 30 zile de la data depunerii solicitarii la societatea noastra.

DESPRE NOI

Serviciul pe care il punem la dispozitie garanteaza confortul calatoriei catre aeroport intr-un timp pe care l-ai petrece si daca ai conduce masina personala. Citeste mai mult >>


Protectia Consumatorilor - ANPC
Telefonul Consumatorului: 021 9551

CONTACT

 0737 503 503 - Constanta - Non Stop
 0754 503 503
 0731 503 503
 0371 503 503
 0766 503 503
 0727 503 503 - Brasov - Non Stop
 office@direct-aeroport.ro

CONECTEAZA-TE CU NOI